remster Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Har en kompis som har et sett med 16" RW felger med dekk. Boltsirkel 4x100 og har sitti på en golf. ingen kast. 2 stk dekk 205/40-16 som er nye og 2 stk 205/45-16 som er brukt felgen som ser styggest ut er på bildet. ellers ganske fine. pm eller post i tråden for mere info. felgene er på Hamar men kan fraktes til mere sørlige trakter. bud over 3k tas i mot. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Ingen som vil ha felger ? kom igjen nå. sommern nærmer seg. trenger litt mere å kjøre på nå. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 ET på felgene? har du noen bedre bilder av skadene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Er det mulig å nå han som selger på en måte. Vurderer de der.. Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by remster Jeg må si du er en reser i paint.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Han ville ta det gjennom meg. eneste jeg fikk ordna bilde av til nå er sånn man ser de. litt problemer med digi cam. Edit i Paint ble bare gjort for å skjule ting som skjedde på pc'en :D ikke noe anna. orka ikke gjøre noe stort ut av det. ET har jeg ingen anelse på. ikke han heller. de passer fint på en golf uten å skrape. et der er vel 15 eller.no ? husker ikke selv. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg