kof___ Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 hei har en olds.motor som jeg skulle bygge i min volvo 740, men pga andre planer har jeg verken tid eller penger til dette, så nå selges den, det er en 305 motor som har stått i en likbil og skal kun ha gått 60.000 (!!!!)motoren er komplett. har også girkasse, motorfestene trenger jeg heller ikke lengre, de er kjøpt fra USA og skal passe denne motoren. gi beskjed om du er innteressert pris: bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kof___ Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 fortsatt til salgs, MÅ BORT! selges billig, gi bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hn 2førr Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 kom me pris...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kof___ Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 5000 for motoren kan diskuteres ved hurtig avgjørelse ser jeg har skrevet feil, er en 307 motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kof___ Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 bump! 4.000 om motoren blir hentet før neste helg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kof___ Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg