Gooner87 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Var litt uheldig. Sto og ventet på at fotgjengere skulle gå over veien. Det var kø. Plutselig kjørte han bak meg inn i meg. Det ble et par riper i bakfangeren(hengerfeste tok all juling). Og det var snakk om liten fart. Vi skrev en skademelding. Ringte også inn i til forsikringselskapet. Dem ville at skademeldingen skulle sendes inn og at jeg skulle sende inn bilen til et godkjent NAF-verksted for takstering. Han som kjørte inn bilen ville ta det privat. Spørsmålet mitt er: burde jeg gjøre som det forsikringsselskapet har bedt meg om eller kan jeg bare ta det privat for å være litt snill. Kan jo være andre skader selv om det var et lite sammenstøt og det synlige kun var riper på bakfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Få det taksert og så hør om han vil betale det privat, om ikke, så hendvend deg til forsikringsselskapet. Få verkstedet til å sjekke for andre enn lett synlige skader og for sikkerhets skyld. Det ville hvertfall jeg gjort Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Få det taksert og så hør om han vil betale det privat, om ikke, så hendvend deg til forsikringsselskapet. Få verkstedet til å sjekke for andre enn lett synlige skader og for sikkerhets skyld. Det ville hvertfall jeg gjort Ja da gjør jeg det. Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg