chilpadde Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Hei. Noen som har noen råd ang felgstørrelse til bilen min. Er en passat stv 2002 mod 2.0. Vurdere 19" men noen sier at 18 er mere passende nåe man ikke har sportsunderstell. Vil gjerne ha så store som mulig men det skal ikke subbe i hjulbuer osv. Noen som har tips? \\Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Sånn personlig ville jeg gått for 18.. Men så spørs det jo på hva slags veier du kjører mest på da.. Kjører du mye på asfalt kan jo 19" være fint og bra.. Men så kommer du til grusen og får en vond tur :p Men noe alá dette? Det ser jo bra ut? :) (Tenker på størrelsen) (Bildet er fra VG sine sider, så ikke kjeft på meg for at det ikke er fjerna skilt) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg