Wolffuz Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Hei. jeg tenker på å kjøpe meg OPOM010012 på http://www.gatebil.eu, men jeg lurer på hvordan det blir når det er H7 sokkel på de nye lyktene, da det er bare H1 på de originale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ikkeno problem det, uansett samme strøkmkontakt til pæresokkelen. Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolffuz Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 okei, så bare å sette strømledningene rett på pæra istedenfor at en står på pære å en står på jord i lykta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ja også setter du den til jord i jordingspunktet på pæra! Mener det blir slik. Gikk i alle fall å skifte fra H7 til H1 som jeg gjorde, så da regner jeg med det går motsatt også ;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolffuz Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 herlig ;D får mye finere front med sånne lykter, iaff når jeg får xenon i de ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg