algaman Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 hei va og så på bilen igår..vanvitti bil men den overbeviste meg ikke allikavell så veldi..men bilen var allikavell sinnsyk, kanskje d kan ha me å gjøre at d va helt mørkt igår..hehe...men eneste minuset me bilen må være at på girkulen sto det 6-gir og så e d 5-gir på bilen :/ så vi får se hva tiden bringer.. jeg klarte ikke å skrape sammen pengene til idag og han reiser på mandag..så no vil tiden vise! Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4GTI Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by boramannen Post noen bilder av den da!! Det er ikke du som har eller hadde en Golf IV nettside? Hadde en nettside tidligere ja. Har fått meg eget domene som jeg hadde planer om å legge den ut på i ny utgave, men så var de det med tid og ork da:) Her er et par bilder. Siter 1999 Jazzblå Golf GTI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Golf4GTI Hadde en nettside tidligere ja. Har fått meg eget domene som jeg hadde planer om å legge den ut på i ny utgave, men så var de det med tid og ork da:) Her er et par bilder. Meget pen ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Sinnsykt fine omgivelser på bildene dine.... Pen bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by algaman hei va og så på bilen igår..vanvitti bil men den overbeviste meg ikke allikavell så veldi..men bilen var allikavell sinnsyk, kanskje d kan ha me å gjøre at d va helt mørkt igår..hehe...men eneste minuset me bilen må være at på girkulen sto det 6-gir og så e d 5-gir på bilen :/ så vi får se hva tiden bringer.. jeg klarte ikke å skrape sammen pengene til idag og han reiser på mandag..så no vil tiden vise! Som jeg skrev til deg i PM, du kan spare ca 100' på å kjøpe kammeraten min sin istedet... Ikke så spesiell som kenvab sin, men alikevell meget pen bil, link Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Baldrick Som jeg skrev til deg i PM, du kan spare ca 100' på å kjøpe kammeraten min sin istedet... Ikke så spesiell som kenvab sin, men alikevell meget pen bil, link Ja, den var jo meget pen den og!!!! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 er ikkje 275t mye for den bilen? koss legger eg ut bilde av min gilf-4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by 2fast er ikkje 275t mye for den bilen? koss legger eg ut bilde av min gilf-4? Du kan ikke legge de ut direkte fra PC'en, du må legge de ut på en webside og linke til bildet ditt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 http://pics.autodb.no/370/370705-bilde1- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 http://pics.autodb.no/370//370702-bilde1-img_0170.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 http://pics.autodb.no/370//370705-bilde1-img_0121.jpg her er mine biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Hei igjen. Golfen din så meget pen ut den. Hvis du vil at bildene skal vise direkte, i stedet for at det er en link, så trykker du på IMG knappen, og så limer du adressen inn der. Dessuten kan du gjøre dette flere ganger slik at alle bildene kommer i en post. Bildene må også ha fullstendig adresse. Det har ikke det første bildet ditt. Sånn blir det: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 grillen var mindre pen å panseret burde vært "sveist" helt.. tenker på den little tappen framme på panseret ellers så var denne rå ;) STRØKEN ! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg