RaCk Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by TurboKnut Synes at det er på tide at folk "våkner" opp og oppdager for en superbil en 300 ZX er... Tror nok at de som konstruerte bilen hadde litt blårøyk i bakholdet, så ting og tang har nok fått riktig dimmensjon. Clutchen er litt svak på bilene, men det er vel det eneste også. personlig så tror jeg Nissan hadde i tankene å lage en bil som gikk fra A-B. Gjerne søndagsturer til butikken. Til det så laget dem en Twinturbo maskin på 287 originale hester. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by TurboKnut Synes at det er på tide at folk "våkner" opp og oppdager for en superbil en 300 ZX er... Tror nok at de som konstruerte bilen hadde litt blårøyk i bakholdet, så ting og tang har nok fått riktig dimmensjon. Clutchen er litt svak på bilene, men det er vel det eneste også. Får unnskylde at jeg bruker tråden din Rack...men jeg må ha tak i TurboKnut her...som bør tømme innboksen sin NÅ! :) EDIT: Det første bildet dær, må være det jeg tok det, Rack? ;) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 stemmer. Var gode bilder du tok da. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg