kongstian87 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 hei har en 95 polo, det jeg lurer på er om vindusviskerne kun har 2 hastigheter? jeg må jo holde hendelen oppe da det regner så jeg kan se. er det noe galt med bilen min eller har disse bilene kun 2 hastigheter`? Takk på fårhand :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Jeg har ihvertfall 3 hastigheter på min, så er nok det samme på din. :) Må sikkert bytte ut bryteren, selges foresten en her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17962029 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Jeg har ihvertfall 3 hastigheter på min, så er nok det samme på din. :)Må sikkert bytte ut bryteren, selges foresten en her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17962029 takk for svar, skal kjøpe hendel\ bryteren og se, for den går fortere da jeg holder den inne, er jo livsfarlig og kjøre med i regnet :\ Mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Ikke tre hastigheter nei, men intervall, lav hastighet og høy hastighet skal den ha... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Ikke tre hastigheter nei, men intervall, lav hastighet og høy hastighet skal den ha... har bare 2 jeg, en veldig treg, og en litt raskere, men fortsatt treig. men da jeg holder hendelen opp så går den fort, så må være der feilen ligger, ny bryter\hendel er bestilt. så nå er jeg spent på hvordan det går da jeg får byttet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 det er 3 forskjellige hastigheter, det har da alle biler? :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 det er 3 forskjellige hastigheter, det har da alle biler? :) Hvis du tenker på intervall som en hastighet, så blir det tre hastigheter ja. (når viskerne stopper og starter med jevne mellomrom) De fleste biler har intervall+lav hastighet+høy hastighet. Og noen biler har justerbart intervall... Tilbake til saken, trådstarter har nok trøbbel med viskerspaken sin ja :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Hvis du tenker på intervall som en hastighet, så blir det tre hastigheter ja. (når viskerne stopper og starter med jevne mellomrom) De fleste biler har intervall+lav hastighet+høy hastighet. Og noen biler har justerbart intervall... Tilbake til saken, trådstarter har nok trøbbel med viskerspaken sin ja :) Akkurat;) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Men bare for å forsikre oss, du vet at dersom du vipper den opp så går den på intervall og om du holder den oppe, så går den så lenge du holder. Men for at den skal gå konstant må du vippe den NED. Så det er to "hakk" nedover også. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg