arcticsrx500 Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Jeg har montert slike nye led devileyes på min audi a4 2006. De virker helt fint, men straks jeg setter bilen i bevegelse skrur de seg av. For å få de på igjen må jeg stoppe bilen, så starte den igjen, da virker de helt til jeg begynner kjøre.Det er bare Led pærene som er styrt av strøm til parklysene som blir borte, ellers virker bixenon og blinkelys helt som de skal. Er det noen som har vært borti slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Følsomme for spenningsfall/variasjoner? Har du hørt med produsenten/butikken du kjøpte de hos? har du prøvd med en enkel diode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arcticsrx500 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Nu virker de, en liten kontakt som var løs i lykta. Måtte ha den opp for å finne feilen..Da ble det plug and play:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg