Conan666 Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Sliter litt med varmeapperat på denne. Sikringen ryker og den funker kun på trinn4. Hvis jeg kobler bort motstanden går den fortsatt på kun trinn4. Men kobler jeg en ledning fra styrestrøm på kontakt inn til motstand og setter vifta på feks trinn en så virker den ved at jeg looper ledningen fra styrestrøm og inn på en annen kontakt i samme kobling. Dette virker på alle trinn, men vifta har samme hastighet. Er det mye feil og satse på at motstand er kaputt? Siter Conan den uberørte. FTW, like i give a shit. X antall BMWer 2 Harley D. 70 Buick Skylark GS Coupe M NOS 69 Pontiac Firebird 454 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Tyder nok på motstand det ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg