PrinsWilhem Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Til golf2 koster dem rundt 300,- Men til golf 3 koster dem rundt 800.. Snadder.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 På min G60 begynte festene å bli dårlige, og det resuulterte i at motoren vrei seg så mye at boltene som holder eksosmanifoilen ble nøkket ut, med gjenger og hele driten:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Bullit Bytta alle 3 motorfestene på min Golf2, kjøpte de på mekonomen. Mener å huske at et av de var bemerkelsesverdig dyrere enn de to andre. Har et defekt motorfeste på Jettan også som jeg må fikse. Jævla vag produkter.... Det fremre er væskefylt og koster mer enn de andre..... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by EspenB På min G60 begynte festene å bli dårlige, og det resuulterte i at motoren vrei seg så mye at boltene som holder eksosmanifoilen ble nøkket ut, med gjenger og hele driten:) Lurer på om jeg har det gående på min og... Fremre er jo værsting på G60'n..... Var det fremme på din? Kjøpte du originalt nytt eller noe værsting greier...? Regner med det ikke var mekonomen.......... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Jeg byttet det fremre et par ganger, så dreit jeg i det og solgte bilen:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Var noen på jobben som fyrte opp lystgass på verkstedbilen fra 80-tallet en gang. DA røyk det motorfester da:):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg