Zimmern86 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Plutselig blinket abs lampen, så blinket varsellampen (!) så bynte bilen å fjuske. Fikk kjørt til busslomma , da døde cd spilleren først, så bilen. Fikk ikke start. Prøvde å starte ijenn uten hell. Elektriske rutene gikk tregt ned. Slepet bilen med tenningen på, da blinket (!) elr den piper.. Noe forslag? Batteri, ledningsbrudd etc..?? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Sjekk batterikontakter. Kan være dynamo. (men da skal nok ladelampa lyse ei stund) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 fikk ladet opp batteriet, mens jeg jobbet, så nå funker den:) Veldig rart. Men skal det blinke i instrument å bilen dør ut når det ikke er noe strøm på batteriet, mens bilen kjører?? Jeg så for meg, skifte kombiinstrument ijenn:S:S Men no starter å går den som ei klokke.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Mål ladingen din Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 det så rimeligt greit ut me målinga av batterie. Men sku gjerne ha visst hvorfor dette skjedde bare plutselig? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg