brustuen Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 tenker på salg av Golfen min, en svart 1987 original Golf Gti 16v (kr). den har rusla 180.000, og går meget bra! den har litt feil utvendig, som bilker i framskjerm, passasjer dør og litt nederst på høyre skjermbue bak. har også fått en bulk bak. bilen har stått ei lita stund nå fordi den trenger ny clutch, og uten kunnskap om clutch skifte så ville jeg ikke begynne med no slikt sjøl. sitter recaro fører stoler, passasjer stolen må fikses under. vortex konsol med målere, ground zero høytalere i dørene og hatthylla. clean bakluke med trunk pop sota og røde baklykter mono visker 90 fangere rundt om med spredere klare lykter med svart kors KW justerbart senkesett audi 90 takluke (tilt) og litt grovere endetut. prisen er satt på 10.000 pga mangel på clutch og noen små bulker. har ikke tid til og fikse dette selv så derfor håper jeg og finne noen som kan få denne bilen strøken igjen. send meg PM så kan bilder sendes på mail :) Siter Jesus is my lawn boy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdahl Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Hei. Er int i bilen. har du nå tlf nr. æ kan nå dæ på? send PM. Eller ta kontakt me mæ snarest på 99420034. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyJoe Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Slenge ut no bilder av bilen hadde vært fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg