danoo Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 (endret) okei, det må eg nesten gjere det samme og då. takk for tips :) 350 lbs er det litt for hard på fjærer eller? (foran) Endret August 13, 2009 av danoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 danoo skrev: okei, det må eg nesten gjere det samme og då. takk for tips :) 350 lbs er det litt for hard på fjærer eller? (foran) Da er det naturlig å spørre om hva den veier foran, hva du tenker å bruke'n til og om du liker fastere eller mykere fjærding? min har 550lbs fjærer og veier nok drøyt 800kg fram.du kan godt gå for 450 lbs fjærer Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 (endret) eg skal har smallblock 350 motor endå, så kan nok prøve 450 lbs... gå sikkert bra, skal ikkje vare for myk heller, det har eg fått nok med sånn som er no Endret August 13, 2009 av danoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg