krepro Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Heisann Hvor mye strøm trekker en spiller i avslått tilstand. Jeg målte 23,2 mA på batteriet, er dette normalt? (Tok av - polen og målte mellom ledning og pol på batteriet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Da har du målt det som bilen trekker og ikkje det som spilleren trekker! Strømtrekket høyres normalt ut. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krepro Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Det har du helt rett i todleif :) Poenget er at jeg har lagt ny konstant 12V fram til batteriet da den som er i ISO-pluggen er "død". Spilleren fungerer utmerket, den "husker" instillingene sine osv, så jeg må vel ha koblet rett da? Men som en "kontroll" så målte jeg forbruket da alt er avskrudd, og da fikk jeg 23mA, men viss dette er normalt så er vel alt ok? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Hugser spilleren innstillinger og skrur seg av og på med tenningen, har du koblet rett. Ved avslått tenning, vil spilleren trekke litt strøm. Bilen har heilt sikkert klokke. den vil og trekke strøm. Og viss bilen har alarm, vil den og trekke strøm. So alt er nok iorden. :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg