LeoNico Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Har mistanke om at styreenheten på min Vectra C er defekt, ingen verksted kan svare 100% på det, men siden alle sensorer og hjullagre er byttet, og den har gått gjennom utallige diagnoser, finner de ikke feilen. Derfor er det mest sannsynlig styreenheten for ABS og EPS som er feilen. Vurderer da å bestille brukt for 500kr i polen, istedet for å kjøpe ny for 10 000kr i Norge og finne ut senere at det ikke var feilen likevel. Spørsmålet mitt er da hvilken jeg skal bestille? Finner mange identiske, men ikke med samme nummer. På min står det: EBC430EV ESP 13509201 OPEL 13663901 54084636H Jeg vurderer å kjøpe denne, men er usikker siden tallene ikke matcher korrekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fnord23 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Er i samme situasjon som deg. Er jo helt syk prisforskjell mellom ny og brukt. Hvilken polske side fant du de brukt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg