Polo 4 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 jeg har funnet meg en passat jeg har veldig lust på å kjøpe! men den er gått 250000 km. er det mye? det er en 1997 mod 1.9 tdi. og kan jeg montere dumpventil på denne? jeg er sugen på en bil jeg kan montere dump på men vil og ha diesel! :) Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 dropp tanken med dumpventil.. solgte akkurat en passat som hadde rullet 325000 km og den var god som gull.. kjøp tdi for en billig og behagelig reise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 har funnet en som har gått 190000 nå så det er enda bedre :) Men hvorfor gleme dumpventil? det ødelegger vell ikke noe? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anof2 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Motorn på passaten er det ihvertfall ingenting å utsette på. Pass bare på rust på bakluka og under railsa, kan forøvrik få gjennomslag for det på rustgarantien hvis bilen ikke er for gammal. Ellers har du jo det hersens multilink systemet med bærebruene på 3b modellen, sjekk om de er byttet ut. Ellers en sykt god bil å kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 km.stand på bilen har iiingenting å si.. har nettopp fått en bil.nr2. en audi a6 1,9tdi.. samma maskin.. den har rullet 300k... merker ikke til det.. denne er i tillegg chipet.. disse maskinene går og går og går og går...... ville vært litt mer oppmerksom på drivverk... oppheng..foringer.. litt sånne ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet August 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 ok. men hva me dumpventil da? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Standard dumpventil på diesel går ikke pga diesel ikke har gasspjeld. Får vel taki spesiallaga dump for diesel, men er bare no fordømt tull Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 ja jeg har funnet spesial laget :) men hvorfor noe tull? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg