Gå til innhold

mine 360 planer :

Ranger emnet


BorbetVolvo

Anbefalte innlegg

eg har nå fått på felgene mine på min 360

det er Borbet A felger, 205/45 R16 fremme, og 225/45 R17 bak. kommer bilder uti uken, også skal eg få fått i turbo grenrør og turbo. si ifra viss noen har for salg :)

og skal lakke den, men vet ikkje kas farger enda, sveise mitt eget eksos annlegg, fjerne all unødvendig vekt osv :) er åpen for alle ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Høres bra ut! Det ligger forresten komplett senkningssats til 360 ute på ebay.co.uk, kjøp det før du kjøper turbo, mye mer moro med en bil som ligger bra på veien!

 

har bil som ligger bra på veien eg, og har ett sett med k.sport coilovers som enkli skal stå på bmw 325, men får bygget om og sveist noe.

men går den an og løfte karroseriet av rammen på volvo 360?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bil som ligger bra på veien eg, og har ett sett med k.sport coilovers som enkli skal stå på bmw 325, men får bygget om og sveist noe.

men går den an og løfte karroseriet av rammen på volvo 360?

 

Gjerne ta bilde av den ombygningen! Høres bra ut! Hva gjorde du bak?

 

Er ikke ramme på 360, hehe, hvor har du det fra?:)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sattan :P nei viss da hadde vert ramme på den so hadde eg fjernet karroseriet også bygd rør ramme runndt hele greien :P

har ikkje gjort så mye bak enda, men skal se om får ut noen bilder snart, men eg er ikkje så data flink, så vi får se kordan da går. fikk meg ny bensin pumpe idag. 219 kr på biltema, helt ok :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår