Oxygene Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 (endret) Hei! Jeg har en 5 dørs Saab 900s Classic Turbo 1990mod som jeg skal kjøre når jeg fyller 18. Jeg har vært å sett mye på nettet etter styling, Anlegg har jeg alleredet bestilt så det er greit, men er det noen som har noen nettsteder el som selger bodykits el. Jeg har vært på et nettsted og lurer på om denne bodykitten passer til min saab 900 1990mod? http://www.directbodykits.com/Complete-Body-Kit-p/ed103847.htm Oxygene Endret August 9, 2009 av Oxygene Siter Saab 900s Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormodf Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 (endret) Kittet du har linka til er til 3dørs, og du hadde 5, så da passer det nok ikke desverre. Men ett alternativ er airflow stylingen. Men gulla go bil du har ;D Endret August 10, 2009 av Tormodf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxygene Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Takk for svar. Okey, den er grei. Ja, jeg har lest om airflow, men så vidt jeg vet så produserers ikke den lenger? Er ikke der riktig? Så da må den kjøpes av andre som alleredet har den og skal selge den videre. Riktig? Oxygene Siter Saab 900s Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormodf Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Takk for svar. Okey, den er grei. Ja, jeg har lest om airflow, men så vidt jeg vet så produserers ikke den lenger? Er ikke der riktig? Så da må den kjøpes av andre som alleredet har den og skal selge den videre. Riktig? Oxygene tror ikke dem lages lenger nei :( Da må det bli å kjøpe av noen som har ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Ja du må nok kjøpe brukt, men uansett så er det veldig vanskelig å finne skjørter til 5dørs. Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxygene Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Ja, det er litt surt, Men har dere noen andre styling tips? Sånn at det ser bra ut og ikke harry vis dere skjønner hva jeg mener:crazysant: Siter Saab 900s Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regnjakke Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 http://www.speedparts.se Gikk på skole i Sverige å veit at gutta som kjörte turbo saaber kjöpte delene sine derfra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 http://www.bilforumet.no/tuning-styling/240321-1-5-airflow-sideskjort-sett-5-dors-og900-selges.html Der har jeg sideskjørt til bilen din. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg