doffen23 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 ja ,problemet er ute av verden hos meg. Dynamoen er byttet og det var visst et helvette sa de på verkstedet.. kjøpte en brukt dynamo hos bil1din for 1000 lapp,kjøpte ny reim for 300 kr og betalte de 1000 kr for bytte av dynamoen. 2300 kr for alt da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Har du sett hvor dynamoen sitter på Vectraen? ;) skulle oppgradere ledningene på dynamoen og når jeg såg hvordan den lå til, så utsatte jeg det ;) ligger jo helt begravd i motoren. Men takk for opplysningen, skal se om jeg får i orden bilen min også :) Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 det var en grunn til at jeg satte bilen på verksted. betalte gladelig 1000 kr for å få det hele byttet. de sleit med å få den ut og ikke minst inn igjen. det ser ikke så trangt ut,men det er visst myyyyyyyyyye demontering for å få den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg