Daniel_DA Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Hei. Har kjøpt meg en Audi A3 200mod som det sto en Pioneer cd spiller i. Spilleren fungerer fint, men jeg må slå den på manuelt og den slår seg ikka av når jeg skrur av tenninga. Så det som jeg trenger hjelp til er å få koblet om slik at spilleren slår seg på når jeg setter på tenninga og av når jeg slår av tenninga. Iso kontakten til spilleren ser nå slik ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Gul til Rød og Rød til Gul, om jeg forsto tegningen rett. Ellers blir det Rød til Rød og Gul til Gul om førstnevnte ikke funker. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel_DA Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Har prøvd begge deler, men det fungerer ikke. Da reagerer ikke spilleren i det hele tatt, helt død :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hvilken årsmodell er bilen din? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel_DA Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Det er en 2000 modell ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Om den rød fra ISO-klossen ikke gir tenningsstrøm, er enten sikringen gått på den kursen, eller så har du CAN-BUS i bilen hvor all slik "info" går i en datastrøm. Da trenger du et interface til en tusenlapp for å hente ut tenningsstrøm, belysning m.m. som vanlige kabler til din nye spiller. Det ligger nok nå en MiniISO-kloss løst bak spilleren til bl.a. dette formålet. Ellers kan du gå på jakt i dashbordet etter et punkt som gir strøm når motoren går. CAN-BUS interface/skjema: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel_DA Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Ok :) Takk for svar, Da har jeg litt mer å gå ut ifra:D Noen som veit hvordan en slik interface kan kjøpes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel_DA Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Har fått fikset det:D rota inne i dashen i dag, og fant en enslig kabel på en 10 slot iso, som viste seg å være den kabelen jeg trengte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg