kenneth91 Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Hei lurte på om noen kunne gi meg noen tips om jeg kan bruke denne turboen på motoren min. [/img] [/img] [/img] dette er egentlig bare for morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 turboen der en kkk k14? Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 mn du må ha innsug som passer til turboen og eksos , er ikke sikker om motoren tåler turboen men Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 mn du må ha innsug som passer til turboen og eksos , er ikke sikker om motoren tåler turboen men okai, nei det veit jeg og:P da må jeg ha insugs, eksos lagr jeg:P Noen som har insug? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 høgern Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 høgern ja men åssen type insug skal jeg spørre etter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 jeg vet ikke om innsuge fra turbo diesel passer Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 vist det er en diesel du har å kun skal sette på turbo så passer innsuget også. men eg tror du får det trangt med eksosen siden turboen er helt inn til giroverføringene. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg