Sn0mann Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Hei, Har noen baklykter og blinklys til Golf II som jeg skal selge. Har også noe øyelokk til Golf III som skal også selges. Disse ser slike ut: GOLF II BLINKLYKTER (90-fangere) - 200,-: GOLF II BAKLYKTER 400,-: GOLF III ØYELOKK 200,-: Hilsen, Vegard Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 de fanger blinkersene dine!? er de "klare"? 200kr? Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Disse er av typen clear-glass eller hva fancy de het når de ble kjøpt, så ja regner med at dem er "klare" ja :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg