Sn0mann Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Dem ser slik ut. Nå skal det sies at disse på dette bildet er 6x13, mens de jeg selger er 7x15, så gjenspeiler ikke heeelt hvordan de ser ut da! Men det er slike iallefall:-) Skal se om jeg får fikset noen bilder. Har ikke vært mye der hvor dem ligger i det siste, så har ikke hatt mulighet til det enda. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al_p002 Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 hei! Dersom dem er forsatt til salgs, tar jeg gjerne dem for 2500 kroner, jeg bor i Gjøvik. Kan møte deg på Gran på søndag, dersom det er aktuell. Betales selvfølgelig med kontant, her er mitt nr: 47246407.......Send meg gjerne en sms.......Vi Prates. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Bump Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 er de i hønefoss eller? hva er et på felgene da? kant på de? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 De er i Hønefoss ja. et er 35 og de har ca 3cm kant på de, slik som de fleste 7x15 felger har. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg