Volvo 740 racing Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Nå har vi jo en tråd med black and white party antrekk. Så da kan vi ha en fest/kostyme-antrekkstråd. Kom igjen a gutta...hvis hvordan dere er på Fest:tannløs: håper på no sprø bilder:tannløs: Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 http://www.gadgets.no/borat-mankini-very-nice.html tenkte dette hadde vært gøy å kle på seg på fest, men har enda ikke vært så full at jeg har turt. for den er rett og slett grusom :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Har nok ingen festbilder av meg å dele for øyeblikket, men jeg fant nå en film av . Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Har nok ingen festbilder av meg å dele for øyeblikket, men jeg fant nå en film av . dude, dont touch the blue acid, maaan Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Har nok ingen festbilder av meg å dele for øyeblikket, men jeg fant nå en film av . Jeg lo så jeg holdte på å dø :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hahahah LOOOOOOL:win Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Haha Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 hahahaha, lol! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 haha den der er old :p For noen år siden når jeg gikk på Jessheim VGS så stoppa hjertet mitt. Grunn: Fant ut at han gikk der! haha. Skal ligge flere filmer av han ute på internett. Hvor han danser vel og merke! Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Har nok ingen festbilder av meg å dele for øyeblikket, men jeg fant nå en film av . Haha :pray Er det "starte gressklippern move" vi ser på 0:06 der eller:lol: Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg