Gå til innhold

G60 Delebil

Ranger emnet


GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av delebil, vil da ha bud på følgende deler før jeg kjøper den for å ha litt å holde meg til økonomisk:

 

Emblemfri grill

Grillist

Røde/Hvite Baklykter

Lykter (runde med kryss)

G60 motor (evt selges med lader som må overhales)

G60 Girkasse (komplett med pedalboks/overføring)

G60 Bremser (komplett for ombygg)

Skinn interiør

Sveist bakluke

90 Fangere (bakfanger med skiltplass)

"M3" Speil u/blink

G60 Drivaksler

Kanalskjørt/Skjermbreddere (GTI/GL type)

Ellers alt av karosserideler, instrumentering,

liten IC, radiator, ledningsnett og det som er av snacks.....

 

Alle deler kan leveres glassblåste (najs) mot et lite "honorar".......

 

Send bud til GolfG60Syncro@lyse.net med navn/evt nick på forumet... Ikke bruk PM, det leser jeg aldri... Hadde vært fint å slippe "jallabud" av typen: "Jeg får kanskje penger til konfirmasjon hos farmor".... Vil ha det litt seriøst......

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjem fra jobb en tur kl 3 og leste mail + svarte endel... Nå kl 18:25 var det over 30 nye mailer... Så jeg regner med det meste ryker hvis jeg drar ned og henter denna bilen... Vurderer en til.... Men det er ikke 130% sikkert enda, det står og henger litt på en kompis som skal ha seg E34 M5, får se hva han bestemmer seg for... Kan ikke reise aleine, må ha en reservesjåfør + company i bilen så man ikke sovner og fliser et vogntog i 155.... Vet iaffall at interessen er der, så poster jeg mer når jeg vet mer.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår