nollie1982 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 :hailvw skal selge golfen pga. nytt bilkjøp.. det er en 85 modell 1,6 td. som har -90 fangere,g60 breddere,60mm senkesett med tüv papirer,emblemfri grill med lyktelist, de orginale halv sota baklyktene,bak luke med orginal vinge (gti 16v?),hvite blinlys,skinn trekk på setene,15 og 16 toms felger. den er ikke eu-godkjent, men er ikke så mye å gjøre med den. det som er: skifte pærer i spredere,få på bakre potte,skifte hjullager bak. er heller ikke så mye rust på den.. det som er av rust finnes på dørene på høyre side og en liten flekk på kanalen ved fører døra. KUN overflate rust! er ikke skilt på bilen. og den selges ikke under 5000! RING meg på 99492508 Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 ingen som er interessert?? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhoon_ Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Legg ut noen bilder du, kansje noen blir mere interessert da ;) Siter Typhoon_ ------------------------------------------------ Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 jeg får legge ut noen bilder da.. er ikke helt sånn den ser ut da men.. er noe finere.. Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 ny pris : 4000!! løp og kjøp! btw. bildene av bilen her er IKKE den samme! min er MYE finere! og finere felger.. ;) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 fin den^^ flere bilder av både utvendig å innvendig, er golf eier sjøl å muligens interresert;) Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headhunterz Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Hei :) er muligens inntrisert , legg ut noen bilder av alt Og innvendig så skall jeg vurdere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 men er 2 år siden den ble lagt ut ;) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Headhunterz Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Åja :P daså :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Bilen min det her :D haha Lær deg å se på datoen før du poster a... Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg