lotherington Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Golfen min lekker vann, og det tar ikke lang tid fra jeg har fylt beholderen full med vann før det er tomt igjen. Bilen blir ikke for varm, men jeg skjønner jo at dette ikke er bra. Er det nødvendigvis radiatoren som er ødelagt, eller kan problemet være noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Flekker på asfalten der bilen har stått parkert, ingen synlige lekkasjer? Lukter det brent kjølevæske, en søtlig svilukt? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Usikker på lukt, men ser antydninger til flekker. Har etterfylt med bare vann ettersom forbruket har vært relativt stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Usikker på lukt, men ser antydninger til flekker. Har etterfylt med bare vann ettersom forbruket har vært relativt stort. Vannet kan bare gå fire steder, ut eksosen via defekt toppakning, i oljen via defekt toppakning, ut av motor via lekkasje på slanger, pakninger eller inn i kupèen via varmeapparatet.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Høres ikke videre positivt ut. Har hatt defekt toppaknining på tidligere golf, og det kan vel fort være dette denne gang også da, antar jeg. På den forrige hadde jeg problemer med at bilen gikk varm og kokte i tillegg.. Er det bare et tidspørsmål før det starter på denne også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Høres ikke videre positivt ut. Har hatt defekt toppaknining på tidligere golf, og det kan vel fort være dette denne gang også da, antar jeg. På den forrige hadde jeg problemer med at bilen gikk varm og kokte i tillegg.. Er det bare et tidspørsmål før det starter på denne også? Hvis du ikke ser vann i oljen eller har veldig harde kjøleslanger så er nok toppakningen helt iorden. Min erfaring er heller at det er andre steder det lekker, du sier ikke noe om hvilken motor du har, men f,eks forgassermotorene har vannslanger til innsug og forgasser, så mange steder det kan lekke litt.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 har samme problem på min golf 2 89mod. der lekker det vann inn i bilen på passasjer siden. også er slangen inn på radiatoren drit hard.. og det er ikke noe varm luft i varmeannlegget. Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Fant ut at det var et såkaldt vannhus som var ødelagt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg