olejen86 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Er på utkikk etter original S4 front og bak.. (en bak hvor jeg kan ha henger festet på)... Men hvor får jeg kjøpt dette? Det selges ikke på noe styling sider... Bare masse av disse overstylete frontene - og det er ikke hva jeg er ute etter... Og er det annet sideskjørt på S4 i forhold til hva som er på A4? For da må man jo få taki det også... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Møller.. http://www.bildeler.no Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejen86 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Ok. Thnx.. Men er det forskjellig side skjørt og bakfanger på S4'en og A4'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 ja a4 har ikke sideskjørt og s4 har helt annen bakfanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Bakfangeren er forresten ganske stress ;) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejen86 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 mkey.. Er vell sikkert mulig og få taki sideskjørtene og bakfangern til s4'en på bildeler.no også da... Er det mulig og ha henger feste på den med den bakfangern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Norskbildelsenter har komplett ombygging til S4, med alt du trenger for å bygge om fronten. Koster litt, men er verdt det :D http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09182&ASP=5936133&Type=Audi&Model=A4&Year=1997&Back=WA_Katalog[P]ASP=5936133[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Klasse=11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejen86 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Det er jo kun fronten... Er jo på utkikk etter hekk og sideskjørt også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 bakfanger er ganske skjeldent å finne andre steder en møller nbs selger også sideskjørtene til 6000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejen86 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Da er det vell disse sideskjørtene du mener? http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=06592&ASP=5936133&Type=Audi&Model=A4&Year=1997&Back=WA_Katalog[P]ASP=5936133[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Klasse=11 Får prøve og kontakte møller da og høre om pris.. Noen som vet om det er mulig og ha på hengerfeste når S4'e fangern er på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Mener det går med modifisering. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Noen som vet om det er mulig og ha på hengerfeste når S4'e fangern er på? Dette må modifiseres i såfall og anbefales neppe. S4 kom aldri med hengerfeste så da er det nok bedre å beholde a4 fangern`n bak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Dette må modifiseres i såfall og anbefales neppe.S4 kom aldri med hengerfeste så da er det nok bedre å beholde a4 fangern`n bak :) Ja, enig der egentlig :) Hadde aldri hatt hjerte til å kappe i den fangeren! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 mkey.. Er vell sikkert mulig og få taki sideskjørtene og bakfangern til s4'en på bildeler.no også da...Er det mulig og ha henger feste på den med den bakfangern? her er bilde av bakfanger og sideskjørt:)litt dårlige å møkkete bil men! mitt er bestilt fra møller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Har du S4-bak og sideskjørt uten fronten? Hvordan ser det ut? Lurer på det selv :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg