golf1,8cl Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg har fått et problem med blinklysene/baklysene mine. Når jeg trår på bremsen, lyser alle blinklysene mine (foran og bak) i stedet for bremselyset. Når jeg setter på varsellysene, blinker det som normalt på alle blinklysene foran, men bak blinker kun de vanlige baklysene. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Svar mottas med takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Sjekk om jordinga til baklyktene er på plass, detter denne av blir det lysbonanza baki der. Sjekk også etter kortslutning i tilhengerfestekontakt hvis du har det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Gjør som jeg gjorde når det skjedde på en Golf vi har, jeg jorda baklampene hver for seg, det funka bra :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg