colaboy85 Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg har GTI fremser fram på golfen min... men vil ha større da jeg skall ha inn en G60 motor. kan jeg ta bremsene fra en corrado da?? passer det rett på?? hva må jeg ha??? kan jeg bruke bremskraft forsterker`n fra corrado også??? Takker så my for hjelpa :) håper de som sitter med kundskaper om dette kan hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Ingen som veit da??? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Du trenger da vel ikke større bremser hvis du allerede har GTi bremser, fordi trodde Gti 8/16v og GTi G60 understellet er likt jeg! Mulig jeg tar feil men tror da det! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Som Retteåsen sier, er det MYE likt mellom GTI og G60, men ikke alt, dessverre.. Du kan kjøpe en Corrado G60 og flytte over ALT av motor, girkasse og understell om du vil.. Billig og enkelt.. G60 har 280x22 foran.. Du må bytte hjullagerhus/spindel (med hjullager og nav).. caliperholdere, calipere og skiver.. Dette er likt på Corrado G60 og Golf G60.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Aha det ga meg en idee, kanskje jeg skal konvertere min til G60 i stedet for 16v. Fordi skulle jo flytte alt over uansett, om jeg kjøper corrado eller gti 16v golf uansett såå.. ALT er bolt on om jeg skrur det av corradoen og rett inn i golfen? :) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 ALT er bolt on om jeg skrur det av corradoen og rett inn i golfen? :) Retteråsen Alt untatt intercooler. Corrado har mye mindre og dårliger intercooler enn Golf G60 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Som Retteåsen sier, er det MYE likt mellom GTI og G60, men ikke alt, dessverre.. Du kan kjøpe en Corrado G60 og flytte over ALT av motor, girkasse og understell om du vil.. Billig og enkelt.. G60 har 280x22 foran.. Du må bytte hjullagerhus/spindel (med hjullager og nav).. caliperholdere, calipere og skiver.. Dette er likt på Corrado G60 og Golf G60.. Takk til alle :) men passer hjullagerhus/spindel (med hjullager og nav).. på opphengskula som sitter på den orginale brua??? eller må jeg bytte bruer også for å få det til å passe??? Hvordan er det med styringa da?? styr stag å det?? er sikkert mange domme spørsmål.. men har aldri godt noe lignende før så:S det som er planen min er å bygge om til G60 motor.. men begynner med bremsene! tar litt om litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 det letteste er vel å få tak i komplett front så du bare flytter over travers, bærebruer og alt det andre som trengs for ombygging til g60. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg