texas_ranger Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 heisann, jeg skulle egentlig bare bestille to filmer på cdon men plutselig hadde jeg handla noen flere ting også sånn som collin macray dirt til min playstation 3. så jeg må jo nesten ha ett sett med ratt og pedaler også nå. hva er og satse på her? såg litt på ett sett fra logitec til 1800 elns på elkjøp med kløtsj og litt mer ånkli manuell kasse men er dette noe å satse på egentlig, da man som regel har semi automatisk kasser i rallybiler? må også ha ett sett som vil passe godt til GT5 når det kommer ei eller anna gang i tida. hva annbefaler folket? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg anbefaler Logitech G25, Det er sånn at du kan velge mellom rattgir, H-giring og sånn dogshift kasse ;) Kan også velge om du skal bruke kløtsj eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg anbefaler Logitech G25, Det er sånn at du kan velge mellom rattgir, H-giring og sånn dogshift kasse ;) Kan også velge om du skal bruke kløtsj eller ikke. takker og bukker :D var veldig usikker på dette med giringa for er ikke allti det passer best med H gir men er morro i enkelte tilfeller :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Logitech g25 er knall:) Anbefalast på det sterkaste Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Har Logitech G25 selv ;) Anbefales ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg