Kai Karlsen Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Har en E34 518I med en M40 motor Jeg har planer om og bytte motor til M42 fra enten E30 eller E36. Det jeg lurer på er i forhold til motorstyring. Jeg må selvfølgelig bruke hjerne og ledingsnett fra bilen jeg tar motoren fra(E30/E36). Hvordan går dette i forhold til intrumentene i E34`en (turteller, speedometer osv). Er uskker på hvordan dette er koblet i forhold til hjernen. Så for meg at ledninsnettet fra en E30(kanskje E36 også) kanskje er såpass likt at det er mulig og bruke det, må muligens forlenge en del kabler men. Som sagt jeg lurer på hvordan det går med E30/E36 ledningsnett i forhold til intrumentene. Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 (endret) Har ikke noe svar selv, men prøv under teknisk på bimmers.no.. her tar det ofte lang tid før en får svar. Edit: så at du hadde kommet deg på bimmers før jeg postet :P Artig motorbytte foresten.. kan aldri huske å ha sett en M42 i E34 før.. :) Lykke til! Endret Juli 26, 2009 av Zikonian Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg