Audi80_kenneth Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 1984 VW Caddy vurderes solgt. Ny oppusset i februar. Noe små plukk må regnes med Karroseri: Fjernet listverk og sparklet i gjenn, RS-frontfanger m/netting, Emblem fri grill, Helsveisa bakluke, Skoda Octavia kanaler, skjerm utbreddere, GTI Forstilling, Ny tecktylert under, snudd bak aksel, Effektanlegg, Sota ruter, "sinna list" angel eys, Takelys m/blinklys i fanger, innfelt T-4 luftintak i forskjerm, Ford fiesta side blinklys, Aluplate i plan, Ny lakkert i fjord. Innvendig: Recaro Stoler, (hull på sjåfør side), Sparco ratt, sparco gir kule, sparco pedaler, Sparco 3-punkt seler, Sort malt tak, nytt trekk på dørene, Realcar målere og turteller, pioneer cd spiller med 12" MTX basser med fronthøytalere, Ukjent forsterker. Motor: 90 hk Audi 80 forgasser motor. som har sett sine bedre dager. Bilen går, Men her må det gjøres en del. Jeg har bare kasta en motor nedi for og få bilen på veien. Har kjørt bilen fra akershus til haugesund og tilbake i gjenn uten problemer men ville ha bytta uansett. GTI ledningsnet ligger klart neddi motor rom,...Sitter til og med olje kjøler neddi der. Bilen har skilter og ingen skyldig avgift. Ble EU-Godkjent i fjor men pga det var et år for tidlig må den Eu-godkjennes, (skulle vært inne i juni). Eneste jeg veit er at 4 hjuls kontroll må tas på den. Go bil og jeg må ikke selge den men har litt lyst på nyere bil og 5 seter. Bilen er i daglig bruk og blir vasket 1-3 ganger i uka og polert 1 gang i månden. Jeg har ikke bygget bilen. Kun kjøpt den som den sto uten motor som gikk. Ser ann på respons og innteresse blant folket;) men jeg må ikke selge:D Følger også med noen deler. ferdig prutet: 30 000,- Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Kan vel også nevne at jeg ga 25 000,- for den i februar og da gikk ikke bilen og den var uten skilter. Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Veldig fin bil!:) Håper den går til en seriøs entusiast, om den selges, siden disse er skjeldne i god stand:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Veldig fin bil!:) Håper den går til en seriøs entusiast, om den selges, siden disse er skjeldne i god stand:) Tusen takk:) Ser ann litt. Folk som kjøper biler i sånn stad pleier som regel og ta vare på det;) Men nå er det jo Kjekt og ha en sommer bil og:cool: Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Ombestemte meg..Ikke for salg!! Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg