rocco89gtx Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 (endret) har utrolig mye rust i bagasjeromet på roccoen min... er dette noe som kommer til og la seg fikse? ser utrolig stygt ut :( nå er dette den første bilen min, og jeg har absolutt ingen ønsker om og kvitte meg med den enda. resten av bilen er strøken og velholdt. kan noen gi meg noen tips til hva jeg kan gjøre? kan sveise, men har kun tilgang på elektrode(funker ikke på så tynt platearbeid, samt det er eneste jeg kan ordentlig og bruke) er dette noe som krever profesjonell hjelp? prisanslag? takker for svar på forhånd :) Endret Juli 20, 2009 av rocco89gtx Siter 1989 VW scirocco GTX 1962 Ford Taunus 12m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dowendyr Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 vis du ikke vill sveise så kan du kappe ut rusten og lime inn nye plater. Siter Ford Falcon 64 mod. prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/217978-dowendyr-ford-falcon-amcar-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Lime med hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Det sier jeg også. Lime med hva da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 karroserilim. Teroson wurth lim f.eks, sitter som faen. 2komp rutelim f.eks, sitter enda bedre. Bare å skjære ut, tilpasse, legge grunning, matte grunninga, vaske godt og lime. ELLER du kan sveise, enkelt å greit. Fug og bruk understellsmasse der hvor du har skiftet plater. Tips, matt og vask hele undersiden å legg karosserimasse slik steinsprut ikke blir noe problem på undersiden av bilen. Steinsprut som ødelegger lakken ender ofte i rustproblemer inntil et par år i framtid. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg