Minge Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Okey, det var litt synd det da. Menmen. Får håpe det er noen andre som har en liggende. Så hvis det er noen som har er det bare å si i fra:) Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Er det noen som vet hvor man kan finne/ få kjøpt instrumentpanel til en billig penge, eventuelt en skrot som er i nærheten av halden med mange 240`er på? Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Da var problemet med at lampda lampa inne i dasjen lyste fikset:) var bare at forige eier hadde latt oljedampen fra motoren går til friluft, å den måtte vist inn i innsuget ellers ble det feil blandings forhold. Så nå er jeg kvitt det lyset:) Nå er det bare speedometeret igjen. Å en kammerat av meg mener jeg har den bakakselen som har ca 52 tagger på det drevet som sitter mot giveren, å jeg skal ha den som har 8 eller noe, å da er det jo ikke så rart at det blir feil:P Men jeg ville tru det er lettere å bytte instrumentet enn hele bakakselen:P Så hvis noen har er det bare å skrike, trur den må være 91 eller nyere;) Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Noen som har en formening om hva som kan være feil med varmeaparatet mitt? Kommer varme å kulde, men vifta reagerer ikke, er det no kontakter å sånn som kan være læse eller må jeg ha ut hele dritten for å bytte viftemotor? Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Noen her som har 90 eller nyere med abs? Kan dere ta en titt nede i hjulbrønn på venstre side der reservehjulet ligger, sitter det en svart bok der? for jeg trur det er det som skilder speedometer systreme uten å med abs, og antal tenner på det dreve da seff. Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg