Zanto Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Heisan. Mitt varmeapparat er helt dødt, noen som vet hva dette kan vere. Når det skjedde blei det skikkelig svidd lukt. Nett som om noe brente! Skikkelig irriterende nå som det regner så mye, ser jo ingen ting når jeg kjører litt lange distanser! Dette skjedde nylig på min Mercedes og! uansett. Noen som vet hva dette skylders å om hvordan jeg kan fikse det? Mvh -Roy- Takker for hjelpen:) Siter 1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing) 1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt) 2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt) 2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Med varmeapparat regner jeg med du mener vifta til varmeapparatet? Høres ut som brent viftemotor, denne sitter oppunder dashbordet bak hanskerommet mener jeg å huske. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zanto Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Med varmeapparat regner jeg med du mener vifta til varmeapparatet? Høres ut som brent viftemotor, denne sitter oppunder dashbordet bak hanskerommet mener jeg å huske. Stemmer det. Unnskyld for feil informasjon. Ok, e dette dyrt å skifte eller? for jeg må nesten berre ha det. Jeg ser jo ingen ting ut vinduet no som det regner så fælt! Takker for hjelpen Siter 1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing) 1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt) 2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt) 2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Du kan jo prøve en fra nærmeste bilopphogging, blir billigere ihvertfall. Men da er det jo ikke garantert at den er bedre. Mener å huske at det er samme vifta på de fleste toyota fra 80-tallet. Du skrur ut hanskerommet med de to skruene på hengslene, så vipper du ut hanskerommet og får tilgang til delen med vifta. Den sitter oppunder der, og er festet med 3-4skruer. Sånn var det ihvertfall på corollaen. Hvis de er greie, får du sikkert teste vifta før du kjøper den(på bilopphogginga) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zanto Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Du kan jo prøve en fra nærmeste bilopphogging, blir billigere ihvertfall. Men da er det jo ikke garantert at den er bedre. Mener å huske at det er samme vifta på de fleste toyota fra 80-tallet. Du skrur ut hanskerommet med de to skruene på hengslene, så vipper du ut hanskerommet og får tilgang til delen med vifta. Den sitter oppunder der, og er festet med 3-4skruer. Sånn var det ihvertfall på corollaen. Hvis de er greie, får du sikkert teste vifta før du kjøper den(på bilopphogginga) Skal prøve dette du! Tusen hjertelig takk for hjelpen! Setter stor pris på den! Ha en fin sommer a:) Siter 1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing) 1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt) 2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt) 2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Bare hyggelig, og en fin sommer ønskes deg og :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg