mistercartman Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by fcuk Det er morsommere å sette opp slædd med motorbrems. Jeg sa ikke hvordan man skulle legge opp, bare at man kunne dra flere kontraer for forsterket effekt. Motorbrems er ingen dum idè nuvel nuvel. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by fcuk Ingen grunn til å begynne å rippe opp i det av den grunn heller. det er jeg enig i!! men hvis du har veldig lyst til å sende meg en pm så velbekomme Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 OFF TOPIC: hvilken låt er det RDL bruker i denne videoen? fet film, deilig italiensk bil. synd den er solgt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 dj sammy - sunlight om jeg ikke tar feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlinkeY Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Ja, veldig synd den er solgt. Skulle til å ringe på den idag, men så var den bortevekk :( Siter C20LET, let the power heal your soul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg