aysaleem Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 (endret) da var ny effektpotte og luftfilter bestilt. Skal bytte ut bakpotta med en effektpotte. to 3'' rør ut bak.. GROMT:P..hehe.. luftfilter skal åsså byttes.. kommer på greenfilter, twister heter det vel. bare filteret koster 1000spenn.. potta kommer på 1000kr åsså.. med rabatter da:Phehe.. noen som har noe erfaring med sånn på en 2000 passat 1,8 20v?? lønninga kommmer om 10dager.. så da er det action..hehe.. håper på grom lyd da.. ikke bare bråk..:P.. noen tips til hvordan jeg henger potta opp?? kommer med bilder da dette er ferdig... Endret Juli 20, 2009 av aysaleem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 da var ny effektpotte og luftfilter bestilt. Skal bytte ut bakpotta med en effektpotte. to 3'' rør ut bak.. GROMT:P..hehe.. luftfilter skal åsså byttes.. kommer på greenfilter, twister heter det vel. bare filteret koster 1000spenn.. potta kommer på 1000kr åsså.. med rabatter da:Phehe.. noen som har noe erfaring med sånn på en 2000 passat 1,8 20v?? lønninga kommmer om 10dager.. så da er det action..hehe.. håper på grom lyd da.. ikke bare bråk..:P.. noen tips til hvordan jeg henger potta opp?? kommer med bilder da dette er ferdig... Gjør som alle ungdomma her, flere runder med hullbånd :p --funker visstnok bra det x) Men fra spøk til alvor.. Et bilde hadde hjulpet å si hvordan du skal feste den ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 er jo denne potta da.. vil ikke sveise.. har hørt om det patentbånd.. skal visst funke.. men vil det litt ordentlig når jeg først gjør det... orignal potta henger med sveisa på fester som er skrudd fast i slags kroker som henger under bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg