wildstyle Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 (endret) Lufter interresen på felgene og dekkene mine siden eg vurderer nye. Felgene er av merket Elite Racing blade i 17". felgene har noe sår og er ikke helt strøkne, men ser greie ut på litt avstand. den ene felgen er kast i så den går ikke helt jevnt, rister litt i rattet, men ikke så mye, går helt greit å kjøre med. mangler en senterkopp. dekkene er 205/40-17. bakdekkene er nye i fjor og er goddt med mønster i. framdekkene er litt mer slitt, men fortsatt greie, holder nok en stund til hvertfall. ene dekket er litt slitt helt på utsiden. selges 4000 eller bud. *bilen er og tilsalgs, se autodb. eg ser helst at felgene blir hentet, men kan kanskje leveres noen plasser når eg skal på ferie mot østlandet om en uke. send en pm og og spør om det. hadde ikke så mangen reine bilder av felgene, men kan ta noen flere om ønskelig. Endret Juli 18, 2009 av wildstyle Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg