mtveit Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Hei Jeg har en Seat Cordoba 94 modell. Problemet er at når jeg kjører, spesielt i oppoverbakke så begynner bremselyset å lyse/blinke, det går over hvis jeg pumper eller trykker hardt på bremsen. Ellers er det en svak pipe lyd fra fremre hjul på venstre side. Har snakket med noen, og de mener at jeg burde smøre kalliperene med kobberpasta. Jeg er en fattig student, og har ikke lyst å bruke mange kroner på verksted, så jeg lurer på om noen som vet hva dette kan skyldes og om det kan fikses av en middelmådig "mekaniker"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Bremselysene er de som sitter bak på bilen. Regner med du mener varsellampa for bremsesystemet? Den som er en rød (!) Hvis du har for lite bremsevæske i beholderen, vil denne lyse eller blinke. Sjekk der først du. Når det gjelder pipinga kan det hjelpe med litt kobberpasta ja, bare ikke få det på skiva eller klossene... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtveit Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 ja mener selvfølgelig varsel lampen for bremsesystemet, men takk for svaret, skal sjekke bremsevesken og skal smøre med litt kobberpasta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg