honda1991 Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 hei jeg har en honda accord ex 91 mod. automat har problem med å gire, så eg tok en titt i motor-rommet. Der jeg så at slangen til clutch (hydraulisk overføring) beholderen var BORTE!!! Så da lurer jeg på hvor den slangen skal vere koplet til???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Har du noen clutchpedal? skal nok ikke være noen slange til hydraulisk clutch når du har automat, men er ofte en nippel man kan kble til en slange på beholderen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda1991 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Jeg har bere gass og breme pedal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg