Pipen Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hei. Trenger litt hjelp her. Audi 50 kom med effekt opp til 60 hk, og min har 1,1 med 50hk. Jeg trengeger et skriftelig bevis som bekrefter dette, slik at jeg kan få godkjent bilen med 1,3 liters motoren fra poloen som har illsinte 54 hk. Har kontaktet Møller, men det eneste svaret jeg fikk der var: Sjekk VACN forumet. Der har jeg ikke fått noe positivt svar. Så er det noen som kan hjelpe meg her? Hvem kan jeg kontakte osv? Finnes det noen mulighet å få godkjent Polo senkesettet på 50'n? Bare for å ha stilt spørsmålet... Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Kan ikke tenke meg at det er noe problem å få godkjent polo senkesett på en audi 50.. Det er jo trossalt samme bilen, forskjellen er jo nesten bare merket i grillen. En kompis har også en slik bil, og i vognkortet på den står det "Volkswagen Audi 50" Ang. motor trur jeg bare du må ringe biltilsynet å høre hva dem sier, men jeg kan ikke tenke meg at det kan være noe problem med hele 4 illsinte ponnier mer enn orginalt.. Mvh Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Har snakket med biltilsynet ang motor. Fikk beskjed om at så lenge det kunne fremvises papirer fra importør at dette var greit så var det bare å komme innom. Men Møller sliter tydeligvis med denne dokumentasjonen, men jobber med saken nå. Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg