beck Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 For mer info http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=369171 Ta kontakt ved spørsmål :D Siter Espen Otterstad 90´ Toyota Celica GT4 If everything seems under control, you're just not going fast enough. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Ser du skriver i annonsen på Autodb at det er justerbart senkesett. Er det i høyden eller trykk-justerbart? Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beck Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Det er høydejusterbart ja Siter Espen Otterstad 90´ Toyota Celica GT4 If everything seems under control, you're just not going fast enough. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 hvis du fremdeles har den tilsalgs i april så hadde jeg kjøpt den på flekken!!!! synd at jeg ikke får kjøpt bil før april da,.,:( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beck Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hvis jeg fortsatt har den til salgs i april så er jeg redd banken blir noe grinete på meg... men er jo bare å sjekke innom annonsen fremover :cool: Siter Espen Otterstad 90´ Toyota Celica GT4 If everything seems under control, you're just not going fast enough. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 jepp, ska gjør det. vil ha vil ha vil ha ...!! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Er 59k fast pris, eller er prisen prutbar? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beck Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Alle priser er vel prutbare til en viss grad. Men skambud blir ikke vurdert ;) Siter Espen Otterstad 90´ Toyota Celica GT4 If everything seems under control, you're just not going fast enough. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Det begynner å bli noen Celica GT4'er i Larviksdistriktet nå altså... Hva slags farge er det på den kommende bilen din da? Rød som "alle" de andre eller noe annet spennende? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beck Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Den er svart av farge, noe annet var uaktuelt. Siter Espen Otterstad 90´ Toyota Celica GT4 If everything seems under control, you're just not going fast enough. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Det er gutten sin det... Liker de best i svart jeg og... Da er de jo ganske så tøffe IMHO. Antar at bilen din blir å se på diverse Meets i Larvik til våren/sommeren da... Lykke til med kjøp og salg iallefall... (Er på jakt etter vinterbil men tror ikke jeg tar meg råd en 50k en... ;)) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg