JooV Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Sliter med å få ut storforingene bak (de som lager opp bakakslingen) på en '87 1.6L. Noen triks her? I Haynes står det at jeg skal bruke en avdrager med 2 armer. Ser ikke helt hvordan det skal gå an. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Regner med du mener foringene fremme på vogga. Bank dem ut, se hvordanh de står, tror de skal stå motsatt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JooV Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 det var ikke bare å banke ut nei.. fikk ut på den ene siden nå, men endte opp med å måtte sage de istykker. en helvetes operasjon, tar gjerne mot gode råd om hvordan jeg skal få det til enklere på den andre siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Godt denne tråden her var her, skal til å bytte disse foringene selv også nå :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Har banka de ut på G3 før iallefall, og delvis inn igjen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JooV Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Godt denne tråden her var her, skal til å bytte disse foringene selv også nå :D Retteråsen Gru deg! :P Skal prøve meg med 2beint avdrager i mårra, skal oppdatere deg på om det funka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Bra bra :) Hehe! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JooV Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 hohooo for en drittjobb. et helvete å få ut gamle, et helvete å få inn nye. sett det bort til et verksted sier jeg bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Koselig å høre da :) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Mange fjøsmekktriks her.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg