Ainnersn Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Når jeg kjører må jeg være veldig rolig på gassen, ellers så er det nesten så bilen kveles. Kommer opp i fart og ligger på 80 km timen. Etter en stund begynner motorlampe å lyse. Slakker av på gassen og den kommer bort etter en liten stund.Tok av ledning til luftmassemåler / LMM ) og bilen går tilnærmet som den skal. Ekkel like etter oppstart, men fungerer bra ellers. Er det LMM som er kaputt eller kan det være noe annet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 ah , det er nok luftmengde måleren din, jeg har hatt akkurat det samme problemet, noe dritt for det koster jo skjorten for ny, du får høre med huggeren, om ikke så må du ut med 2500kr :S Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainnersn Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Har fått tips om et dansk firma som er billig. http://www.krogslund.dk/ De hadde ikke noen på lager for øyeblikket, men de får vel inn igjen. 1200 danske kr + frakt skal de ha der.De har mye forskjellige deler til forskjellige biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Jeg har et liknende problem. Ved kald oppstart, så kjører den til tider opp et ganske høyt turtall en liten stund. Og når jeg tråkker på gassen (uansett temperatur), så høres det et halvt sekund ut som om den holder på å stoppe, før den reagerer. Motoren er en C14NZ. Jeg kan ikke se at denne har noen luftmengdemåler. Iallfall ikke på de plassene en slik vanligvis er montert. Eller tar jeg feil ? Eller er det andre årsaker til problemet ? Ideer mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg