miXer Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Jeg har en Audi A3 97' hvor bilen har funnet ut at den ikke vil at sentrallåsen, de elektriske vinduene eller at coupelyset skal registrere at dørene åpner seg eller ved at jeg låser opp/igjen dørene fungerer mer. Coupelyset fungerer jeg bruk at lysbryterne. Jeg har sjekket alle sikringer i sikringsboksen på dashbordet og sikringene som sitter på batteriet, ingen brutte sikringer og det er strøm til alle sikringene. Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 sjekke batteri? Kan være rele som er noe trægt/brutt? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Batteriet skal være fint det. Alle sikringene får 12+ volt, og hvis det var batteriet så ville vel mere vært ute av funksjon tenker jeg. Releet får strøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Ingen som har vært borti noe slikt eller som kan gjette seg til hvor problemet ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Har nå vært i kontakt med Møller som forteller meg at det kan være 'Comfort Control Module' modulen som kan tulle. Noen som vet hvor denne kan befinne seg? Og hvordan den ser ut? Hadde vært fint å funnet ut selv uten å måtte ha time hos møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Har hatt bilen hos møller idag for diagnose, men de fikk ikke kontakt med den delen av bilen som kontrollerer sentrallås/vinduer og slikt. De fikk slettet service-interval indikatoren min, så noe liv er det i det elektriske. Noen som vet hvilke elektrikse dingsebomser de kobler seg til for å sjekke dette og hvor jeg kan finne denne i bilen så jeg kan se med det blotte øyet om det er noe feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LukasLeander Skrevet Mai 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 Har hatt bilen hos møller idag for diagnose, men de fikk ikke kontakt med den delen av bilen som kontrollerer sentrallås/vinduer og slikt. De fikk slettet service-interval indikatoren min, så noe liv er det i det elektriske. Noen som vet hvilke elektrikse dingsebomser de kobler seg til for å sjekke dette og hvor jeg kan finne denne i bilen så jeg kan se med det blotte øyet om det er noe feil? Hei! Fikk du noen gang svar på disse spørsmålene? Eller var det noen som fant ut av det, rettere sagt.. Sliter med det samme, bortsett fra sentrallåsen som foreløpig fungerer som den skal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2014 Jeg endte med å dra til et ikke merkeverksted som gadd å gjøre mer en Møller. De fant ut at sentrallås-enheten som befinner seg i bagasjerommet på venstre side bak er deksel hadde fått vann i kretskortet og kortsluttet. Byttet denne så var alt i orden. Den kostet 7000 kroner dog... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg