Turbobenni Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Hei, skal skrive ny Cv til en jobbsøknad nå. b urde jeg ha med at jeg er til daags dato permitert fra jobben? grunnen til at jeg er permitert, er brann. -takk- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 hvis du oppgir der hvor du jobber nå som referanse kan det være greit å være 100% ærlig vil jeg si. mest sannsynlig så sjekker de nok referansene Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 hvis du oppgir der hvor du jobber nå som referanse kan det være greit å være 100% ærlig vil jeg si. mest sannsynlig så sjekker de nok referansene Jaa, men jeg sier at det brant sånn at de vet grunnen till at jeg søker ny jobb. men er det viktig å ha med referanse i søknadden, eller kan jeg heller ta med den vet ett eventuelt intervju ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Tror nok alle seriøse arbeidsgivere er klar over situasjonen til de aller fleste som ikke har arbeid for tiden. Jeg var ihvertfall ærlig på alle intervju jeg var på når jeg var permittert tidligere i år. Lønner seg nok uansett å være ærlig for er de interessert i å ansette deg så vil de nok sjekke referanser. Dette er vel noe som er meget vanlig å ha på CV? Korriger meg hvis jeg tar feil. Er jo ikke noe å holde skjult at du er permittert pga brann med mindre det var du som tente på? ;) Søker du MIDLERTIDIG jobb og skal tilbake til din gamle arbeidsplass igjen så bør du nok være ærlig fra første stund på dette også. Sjeldent det lønner seg å lure en arbeidsgiver. Lykke til med jobbsøking :) Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg