Langseth88 Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Heisann. Drev å monterte åpent luftfilter i dag. Lurte på om veivhus vent. filteret ble litt dårlig plassert? Blir liggende bak den ene viften i fronten, så den vil vel kjøle litt? Når jeg holdte på under panseret, synes jeg det hørtes ut som jeg hadde en diesel motor. http://s670.photobucket.com/albums/vv65/Langseth/?action=view¤t=Video0005.flv Litt dårlig lyd som høres best rundt 0:08, men alle skjønner vel hva jeg mener med diesel lyd. Slik har den egentlig vært tidligere også, men som regel bare når jeg starter den. Noen som har noen innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Uff. Dette låt slett ikke bra. Kan det være at du får en uheldig ressonans med panseret oppe? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Ventiltikking? Er ikke sikker, er for dårlig kvalitet på lyden desverre. Om du hadde hatt en bedre mic, og hatt den like langt fra motoren hele tiden så hadde vi hørt bedre... Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg