flexx Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hei. Driver nå å skal sette inn anlegg i min focus. Lurer på om noen har erfaring med montering av anlegg i bilen? Cdspiller: Hvor kan man få tak i ramme fra 2Din til 1 Din? Originalspilleren skal helt klart byttes. Hva slags frontsett er det plass til i dørene foran? Har søkt og sett men ikke funnet svar, tenkte jeg skulle spørre her før jeg demonterer hele døra for å måle. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Bilradio spessialisten har ramme! er 6x8" som går i dørene framme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flexx Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 thanks :) Fikk et tips om å kjøpe adapterplater fra 6x8 til 6,5", tips til hvor jeg kan kjøpe disse? Prøvde å søke men fant ingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Jeg lurer på hvis du har sånn, dings ved siden av ratte for å bytte sang åsånt, men hvis jeg bytter cd spiller kan jeg forsatt få den til å funke eller funker den bare for orginale spilleren ? Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_a4 Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Jeg lurer på hvis du har sånn, dings ved siden av ratte for å bytte sang åsånt, men hvis jeg bytter cd spiller kan jeg forsatt få den til å funke eller funker den bare for orginale spilleren ?Det kan du,men da må du kjøpe en kobling som går ifra den orginale ledningen og inn i den nye spilleren din. Den får du kjøpt på bilradioeksperten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 e har en 2 dørs da og der siter de 4x6 framme og 4x6 bake da så. simpelt å demontere dørene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg